15.2.2017

גן עדן לאמישים/ ווירד אל

בעודי צועד בשדה בו אני קוצר את תבואתי
אני מביט באשתי ומבין שהיא פשוטה למראה
אבל זה מושלם עבור אמיש כמותי
אני מתרחק מדברים מפוארים, כמו חשמל

ב4:30 בבוקר אני חולב פרות
עובדיה מאכיל את התרנגולות ויעקוב קוצר
ואני חלבתי וקצרתי כלכך הרבה
שאפילו יחזקאל חושב שדעתי נטרפה

אני איש האדמה, אני חובב משמעת
יש תנכ בידי וזקן על סנטרי
אבל אם אסיים את כל המטלות שלי ואת תסיימי את שלך
אז הלילה נחגוג כמו הייתה זו שנת 1699

אנו בילנו את מרבית חיינו
בגן עדן לאמישים
אני חבצתי חמאה פעם או פעמיים
בגן עדן לאמישים
זו עבודה קשה והקרבה
בגן עדן לאמישים
אנחנו מוכרים שמיכות טלאים במחירי מבצע
בגן עדן לאמישים

נער מקומי בעט לי בישבן בשבוע שעבר
אני חייכתי אליו והפנתי לעברו את הלחי השניה
לא מפריע לי, למעשה אני מאחל לו כל טוב
כי אני אצחק מכל הלב כשהוא ישרף בגיהנום
אבל אני לעולם לא חבטתי בתייר, אפילו אם הגיע לו
אמיש עם גישה שלילית? זה בלתי נאות!
אני לעולם לא לובש כפתורים אבל יש לי כובע מגניב
והחבר'ה שלי מסכימים, אני נראה מעולה בשחור

אם תבוא לבקר, תשתעמם עד דמעות
לא שילמנו חשבון טלפון כבר איזה שלוש מאות
אבל אנחנו לא כאלה מוזרים, אז אל תבהה או תצביע
אנחנו בסהכ מאותגרים טכנולוגית

אין טלפונים, אורות, מכוניות
אין שום מותרות
כמו רובינזון קרוזו
פרמטיבי ככל האפשר

אנו בילנו את מרבית חיינו
בגן עדן לאמישים
אנחנו אנשים פשוטים וחסרי ייחוד
בגן עדן לאמישים
אין זמן לפשעים וחטאים
בגן עדן לאמישים
אנחנו לא רבים, אנחנו משחקים יפה
בגן עדן לאמישים

לחבר את העגלה, לחבוץ הרבה חמאה
לבנות אסם ביום שני, בקרוב אבנה עוד אחד
אתה חושב שאתה צדיק? שאתה טהור לבב?
אני יודע שאני פי מליון יותר צנוע ממך

אני הבחור הפונדמליסטי שכל האמישים הקטנים רוצים לגדול להיות
על בירכיי יום ולילה צובר נקודות עבור העולם הבא
אז אל תהיה יהיר ואל תתבכיין
או שמא אאלץ ללמד בסגנון ימי ביניים על ישבנך

אנו בילנו את מרבית חיינו
בגן עדן לאמישים
אנחנו חבורת מנוניטים מטורפים
בגן עדן לאמישים
​​
אין שוטרים או רמזורים
בגן עדן לאמישים
אבל אתה בטח חושב שזה מבאס להיות
בגן עדן לאמישים

אין תגובות:

גיבור מלחמה

הוא אמר לי "בן, הראית את העולם? ומה אם אומר לך שתוכל? רק תישא את הרובה הזה, אפילו ישלמו לך" אמרתי "כן זה נשמע לא רע" מגפ...