15.2.2017

מלני/ ווירד אל

מלני
מה עשויה להיות הבעייה
מלני המתוקה
למה לא תצאי איתי

היא גרה מעבר לרחוב בקומה ה15 של בניין גילמור
ראיתי אותה במקלחת לוקחת סבון
ידעתי שהיא חייבת להיות הבחורה בשבילי
ולחשוב, שאני כנראה לעולם לא הייתי פוגש אותה
אם לא הייתי קונה את הטלסקופ

מלני
מה עשויה להיות הבעייה
מלני המתוקה
למה לא תצאי איתי

אני לא מסוגל להבין את זה
למה את לא מחזירה לי צלצול
האם את עדיין כועסת על המוהוק שעשיתי לחתול שלך

אם רק תאמרי מילה
אני בטוח שאהבתינו תחזיק לנצח נצחים
או האם את טיפשה מדי כדי להבין

מלני
מה עשויה להיות הבעייה
מלני המתוקה
למה לא תצאי איתי

איך את יכולה להתעלם ממני כשאת יודעת שאני לא יכול לחיות בלעדייך
אני חייב לחטט בזבל שלך רק כדי להכיר אותך

מלני
מלני המתוקה
למה לא תצאי איתי

את לא התרשמת כשקעקעתי את שמך על המצח שלי
לא הקשבת כשהבטחתי לך שאהיה נאמן
לא יכולתי לסבול את זה אז קפצתי מהחלון בקומה ה16
בדיוק מעליך
עכשיו אני אולי מת אבל עדיין אוהב אותך

מלני
מה עשויה להיות הבעייה
מלני המתוקה
למה לא תצאי איתי

אין תגובות:

גיבור מלחמה

הוא אמר לי "בן, הראית את העולם? ומה אם אומר לך שתוכל? רק תישא את הרובה הזה, אפילו ישלמו לך" אמרתי "כן זה נשמע לא רע" מגפ...