15.2.2017

אמא/ פינק פלויד - החומה

אמא, האם באמת תיפול עלינו הפצצה
אמא, האם הם יאהבו את השיר החדש
אמא, האם הם ינסו לשבור לי את הגב
אמא, האם כדאי לי לבנות מבצר

אמא, האם כדאי לי להיות נשיא
אמא, האם אפשר בממשלה לבטוח
אמא, האם אל החזית הם ירצו אותי לשלוח
אמא, האם ימי באמת ספורים

הס תינוק, אל תתייפח
אמא תגשים עבורך את כל ביעותיך
אמא תטביע בך את כל פחדיה
אמא תשמור אותך כאן תחת כנפיה
לא תוכל לעוף, אבל אולי תוכל לשיר
אמא תשמור אותך, תינוק, חמים ומוגן
הוו, תינוק, הוו, תינוק שלי
כמובן שאמא תעזור לך לבנות מבצר

אמא, האם היא טובה מספיק, בשבילי
אמא, האם היא מסוכנת, עבורי
אמא, האם היא תקרע את תינוקך לגזרים
אמא, האם היא תשבור את לבי

הס תינוק, אל תתיפח
אמא תבחן עבורך את כל הבנות
אמא תרחיק את הלא ראויות
אמא תחכה לך ערה
אמא תמיד תגלה היכן היית
אמא תשמור עליך בריא ונקי
הוו, תינוק, הוו תינוקי שלי
אתה תמיד תהיה תינוק בשבילי

אמא, האם הוא היה חייב להיות כלכך גבוה

אין תגובות:

גיבור מלחמה

הוא אמר לי "בן, הראית את העולם? ומה אם אומר לך שתוכל? רק תישא את הרובה הזה, אפילו ישלמו לך" אמרתי "כן זה נשמע לא רע" מגפ...