1.7.2018

I'm Gonna Be (500 Miles)

כשאתעורר, אני יודע שאני אהיה
האיש שמתעורר לצידך
כשאני אצא, אני יודע שאני אהיה
האיש שיוצא בחברתך
אם אשתכר, אני יודע שאהיה
האיש שמשתכר לידך
ואם אשתטה, אני יודע שאהיה
האיש שמשתטה איתך
כשאעבוד, אני יודע שאהיה
האיש שעובד למענך
וכשהכסף יגיע מהעבודה שאעשה
אעביר כמעט כל שקל לידייך
כשאגיע הבייתה, אני יודע שאהיה
האיש שבא הבייתה אליך
וכשאזדקן, אני יודע שאהיה
האיש שמזדקן איתך
כשאהיה בודד אני יודע שאהיה
האיש שבודד בלעדייך
וכשאחלום, אני יודע שאחלום
על הזמנים שבהם אהיה איתך
כשאצא, אני יודע שאהיה
האיש שיוצא בחברתך
כשאגיע הבייתה, אני יודע שאהיה
האיש שבא הבייתה אליך
אני אהיה האיש ששב הבייתה אליך
אבל אני אצעד 500 מילין
ואני אצעד 500 נוספים
רק כדי להיות האיש שצעד אלף מילין
כדי ליפול על סף דלתך
https://genius.com/The-proclaimers-im-gonna-be-500-miles-lyrics

אין תגובות:

גיבור מלחמה

הוא אמר לי "בן, הראית את העולם? ומה אם אומר לך שתוכל? רק תישא את הרובה הזה, אפילו ישלמו לך" אמרתי "כן זה נשמע לא רע" מגפ...