30.12.2017

ההצגה חייבת להמשך/ בראיין מיי

חללים ריקים
בשביל מה אנחנו חיים
מקומות נטושים
אני מניח שאנחנו יודעים
עוד ועוד
האם למישהו יש מושג מה אנחנו מחפשים
עוד גיבור
עוד פשע חסר מחשבה
מאחורי הוילון
בפנטומימה
שימרו את התור
האם מישהו רוצה להמשיך בזה
ההצגה חייבת להמשך
לבי נשבר בתוכי
האיפור שלי אולי מחליק
אך החיוך תמיד נשאר על פני
מה שלא יהיה
אני משאיר זאת ליד המקרה
עוד כאב לב
עוד רומן כושל
עוד ועוד
האם מישהו יודע בשביל מה אנחנו חיים
אני עדיין לומד
אני חם יותר עכשיו
בקרוב אעלם
מעבר לפינה עכשיו
בחוץ השחר מפציע
אך בפנים בחשיכה אני נאבק להיות חופשי
ההצגה חייבת להמשך
לבי נשבר בתוכי
האיפור שלי אולי מחליק
אך החיוך תמיד נשאר על פני
נשמתי צבועה כמו כנפי פרפרים
אגדות של יום אתמול יזדקנו אך לא ימותו
אני יכול לנסוק גבוה, חבריי
ההצגה חייבת להמשך
אני אפגוש זאת בחיוך
אני לעולם לא אכנע
קדימה! עם ההצגה
אני אעמוד במרכז הבמה
ואחסל את ההופעה
אני חייב למצוא את הרצון להמשיך
עוד ועוד
ההצגה חייבת להמשך
https://www.azlyrics.com/lyrics/queen/theshowmustgoon.html

אין תגובות:

גיבור מלחמה

הוא אמר לי "בן, הראית את העולם? ומה אם אומר לך שתוכל? רק תישא את הרובה הזה, אפילו ישלמו לך" אמרתי "כן זה נשמע לא רע" מגפ...