2.5.2020

אנשים רגילים

היא הגיעה מיוון עם צמא להשכלה
היא למדה פיסול באוניברסיטה בפינה
ושם אני
תפסתי את עינה
היא אמרה לי שאביה מליין
אמרתי אם ככה אשתה רום וקוקה קולה
היא אמרה מצויין
ואחרי כמה רגעים היא אמרה

אני רוצה לחיות כמו אנשים רגילים
ולעשות מה שהם עושים
אני רוצה לשכב עם אנשים רגילים
אני רוצה לשכב עם אנשים רגילים
כמוך
מה כבר יכולתי לעשות
אמרתי נראה מה אפשר לעשות

לקחתי אותה לסופרמרקט
לא יודע למה
הייתי צריך להתחיל איפשהו
אז התחלתי שמה
אמרתי דמייני שאין לך כסף
היא חייכה ואמרה
אתה מצחיק
אני אמרתי כן?
אני לא רואה אף אחד אחר מחייך
האם את בטוחה

שאת רוצה לחיות כמו אנשים רגילים
ולראות את מה שהם רואים
שאת רוצה לשכב עם אנשים רגילים
רוצה לשכב עם אנשים רגילים
כמוני

אבל היא לא הבינה
רק אחזה בידי וחייכה

שכרי דירה מעל חנות
גזרי את השיער ותשיגי עבודה
תעשני סיגריות ושחקי ביליארד
דמייני שמעולם לא היית באוניברסיטה
אבל עדיין לא תצליחי להבין
כי כשאת בלילה במיטתך
שומעת מקקים מטיילים על הקירות
אם תקראי לאביך הוא יפסיק את הכל

לעולם לא תחיי כמו אנשים רגילים
ותעשי מה שהם עושים
לעולם לא תיכשלי כמו אנשים רגילים
ותראי את חייך מחליקים
ותרקדי ותשתי ותזדייני
כי אין לך שום דבר אחר לעשות

שירי עם האנשים הרגילים
שירי וזה אולי יסדר אותך
תצחקי עם האנשים הרגילים
למרות שהם צוחקים עליך
והדברים המטופשים שאת עושה
כי את חושבת שעוני זה מגניב

כמו כלב שאורב בפינה
הם יזנקו עליך ללא הזהרה
ויקרעו את קרבייך
כי כולם שונאים תיירים
ביחוד כשהם חושבים שזה כלכך מצחיק
וכתמי השמן מהצ'פס
יצאו באמבטייה

את לעולם לא תביני
איך זה לעבור את חייך
בלי משמעות או שליטה
כשאין לאן ללכת
את נדהמת שהם קיימים
And they burn so bright
Whilst you can only wonder why

שכרי דירה מעל חנות
גזרי את השיער ותשיגי עבודה
תעשני סיגריות ושחקי ביליארד
דמייני שמעולם לא היית באוניברסיטה
אבל עדיין לא תצליחי להבין
כי כשאת בלילה במיטתך
שומעת מקקים מטיילים על הקירות
אם תקראי לאביך הוא יפסיק את הכל

לעולם לא תחיי כמו אנשים רגילים
ותעשי מה שהם עושים
לעולם לא תיכשלי כמו אנשים רגילים
ותראי את חייך מחליקים
ותרקדי ותשתי ותזדייני
כי אין לך שום דבר אחר לעשות

אין תגובות:

גיבור מלחמה

הוא אמר לי "בן, הראית את העולם? ומה אם אומר לך שתוכל? רק תישא את הרובה הזה, אפילו ישלמו לך" אמרתי "כן זה נשמע לא רע" מגפ...