20.5.2017

עריסת החתול/ הארי צ'אפין

​ילדי נולד לאחרונה​
​הגיח לעולם בדרך הרגילה​​​
אבל היו חשבונות לשלם ומטוסים לתפוס​
​הוא למד ללכת כשהייתי רחוק​
​הוא דיבר לפני שידעתי ואמר​
אני אגדל להיות כמוך אבא​
​אתה יודע שאהיה בדיוק כמותך​

​מלאו לבני עשר והוא אמר
​תודה על הכדור אבא תלמד אותי לבעוט
​אמרתי לא היום יש הרבה מה לעשות​
הוא חייך ואמר זה בסדר גמור
וכשהלך משם הוא זרק חיוך שאמר​
​אני אגדל להיות כמוך אבא
אתה יודע שאהיה בדיוק כמותך​

​הוא ביקר בבית מהקולג' לא מזמן​
​כלכך כמו גבר, אני חייב לאמר​
​אני גאה בך בן, אולי נשב קצת
​הוא נענע בראשו ובחיוך הוא אמר
​מה שאני רוצה אבא זה לשאול את האוטו​
​נתראה אח"כ אוכל לקבל אותו?​

​פרשתי מזמן ובני עבר​
​טלפנתי אליו באיזה יום
​אמרתי אשמח לראותך אם ייצא לך
​הוא אמר היה נחמד לו היה לי הזמן
​הילדים חולים ויש צרות בעבודה​
​אבל היה נחמד לדבר איתך​ אבא
בהחלט היה נחמד לדבר איתך​
​וכשהנחתי את השפופרת זה היכה בי​
​הוא גדל להיות ממש כמותי​
​ילדי, שבדיוק כמותי

​כפית הכסף ועריסת החתול
​האיש בירח והילד הכחול​
מתי תבוא לבקר בן אני לא יודע
אבל יהיה לנו כייף כשאבוא, אבא
אתה יודע שנבלה כשאבוא

אין תגובות:

גיבור מלחמה

הוא אמר לי "בן, הראית את העולם? ומה אם אומר לך שתוכל? רק תישא את הרובה הזה, אפילו ישלמו לך" אמרתי "כן זה נשמע לא רע" מגפ...